แปลสรุปข่าว
Fruttolino
Fruttolino are nutritious fruit bars developed for children in order to encourage healthy eating habits. Launched onto the Swiss market, the packaging for these goods, designed by Wunsch and Envision, has similar attributes to the product it houses. Recyclable cardboard was the choice of substrate to brand the company as all-natural. The creation of a cartoon mascot overtakes the front of the box and is seen tossing a handful of fruit to show how eating right can be fun.
Fruttolino บาร์ ผลไม้ที่ มีคุณค่าทางโภชนาการ ที่พัฒนาขึ้น สำหรับเด็ก เพื่อส่งเสริม นิสัยการรับประทานอาหาร ที่ดีต่อสุขภาพ คือ เปิดตัว เข้าสู่ตลาด สวิส, บรรจุภัณฑ์สำหรับ สินค้าเหล่านี้ ได้รับการออกแบบ โดย Wunsch และ Envision มี ลักษณะ คล้ายกับ สินค้าไอที บ้าน กระดาษแข็ง รีไซเคิล เป็นทางเลือก ของพื้นผิว ที่จะ เป็น แบรนด์ของ บริษัท ทั้งหมดจากธรรมชาติ การสร้าง มิ่งขวัญ การ์ตูนแซง ด้านหน้าของ กล่องและเห็น โยน กำมือ ของผลไม้จะแสดงวิธีการ รับประทานอาหารที่เหมาะสม สามารถสนุก
"Fruttolino is an all-natural fruit bar launched onto the Swiss market. In contrast to most comparable products, Fruttolino has no added sugar or preservatives. Consisting wholly of fruit, primarily dates and figs with a touch of added vegetable oil, the fruit bar is ideal for health-conscious mums and their kids, with a design that appeals to both.""Children are drawn to the five-bar box by the design’s eye-catching character that doubles as the single pack packaging and the bar inside – while detailed information on high fruit content for mums and dads is featured on the front and back of the packaging. Made of cardboard, the box itself embodies a definite recycled appearance, while the illustrations and text are kept in plain colours."
" Fruttolino เป็นแถบ ผลไม้ทั้งหมดจากธรรมชาติ เปิดตัว เข้าสู่ตลาด สวิส. ในทางตรงกันข้ามกับ ผลิตภัณฑ์ เปรียบเทียบได้มากที่สุด , Fruttolino ไม่มี เติมน้ำตาล หรือสารกันบูด . ประกอบด้วย เครือของ ผลไม้ วันที่ หลัก และมะเดื่อ ด้วยการสัมผัสของน้ำมันพืช เพิ่ม ผลไม้บาร์ เหมาะอย่างยิ่งสำหรับ คุณแม่ ที่ใส่ใจสุขภาพ และเด็ก ของพวกเขาด้วย การออกแบบที่ ดึงดูดความสนใจของ ทั้งสอง" " เด็ก จะวาดไปยังกล่อง ห้า บาร์ โดย ตัวละคร ออกแบบที่สะดุดตา ของที่คู่เป็นบรรจุภัณฑ์ แพ็ค เดียว และบาร์ภายใน - . ในขณะที่ รายละเอียดเกี่ยวกับ ผลไม้ สูงสำหรับ คุณแม่ และพ่อ เป็นจุดเด่นบน ด้านหน้าและด้านหลัง ของบรรจุภัณฑ์ . ทำจาก กระดาษแข็ง กล่อง ที่ตัวเอง คาดเดาลักษณะ รีไซเคิล ที่แน่นอน ในขณะที่ ภาพประกอบและ ข้อความ จะถูกเก็บไว้ ในสี ธรรมดา . "
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น